mandag den 27. maj 2013

3 Ting


Et møde der sluttede tidligt - en solskinseftermiddag i Nyhavn


Min trofaste rejseven - Bruger altid min Mulberry Elgin som jeg fik i barselgave for godt 7 år siden. når jeg er til møder ude af huset.


En eftermiddag alene med min skønne stor pige - det er rart med lidt alene tid en gang i mellem.

A meeting ending early - a sunfillede afternoon in "Nyhavn"

My beloved travelcompanion - I always use my Mulberry Elgin bag that I got almost 7 years ago when I had Karoline, I am at meeting out of the office.

An afternnon alone with my big girl - its great with some alone time with her once in a while.

4 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Ja, det skal man huske, både at være sammen samtidig med alle de børn man har, men i den grad også nyde dem alene. Det bliver på en måde, så intenst og synes jeg, fordi man sikkert er mere nærværende:)

Home by Bianca sagde ...

3 ting der bringer smilet frem :)

Unknown sagde ...

Det har du ret i - det er så hyggeligt, især hvor Karoline er blevet ældre. Hun sagde faktisk nej til en legeaftale, for at få alene tid sammen med mig.

Unknown sagde ...

takker

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...