onsdag den 29. maj 2013

Blogtræf vol. 2














Som jeg tidligere har nævnt, så var jeg til blogtræf i lørdags her i Aalborg. Træffet var arrangeret af Lone med bloggen her.  Jeg siger jer, Lone havde virkelig gjort et fint stykke arbejde - for 100 kr. fik vi kaffe/the og hjemmebagte (og friskbagte) boller da vi kom, stor frokost buffet, som I kunne se på billede, og kaffe/the og stort kagebord om eftermiddagen. Goodiebagen har I allerede set, og jer der følger min på Instagram har allerede set de fine præmier jeg vandt. Lone havde simplethen fået indsamlet så mange sponsor gaver, at alle vandt mindst en gave. Jeg var faktisk så heldig at vinde hele 2 ting. Et krus og tallerkner fra Kåhler og negellakken og stømper fra Mig&Cramer.

Der var arrangeret 5 workshops, hvor jeg deltog i 2 af dem. Jeg prøvede kræfter med applikation og papir foldning, og så satte jeg mig lidt i hækle hjørnet.

Det var en rigtig hyggelig lørdag, hvor der blevet snakket med andre blogger og instagrammer. Det er altid spændende at møde andre blogger "live"

I kan se flere blilleder fra dagen her hos min søster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...