onsdag den 22. maj 2013

Altid tid til en kop kaffe




Jeg har fået lov til, at prøve nogle forskellige kaffer fra Davids Coffee. Davids Coffee er bl.a. et micro kafferisteri,  hvor man kan købe nyristede kaffe fra nettet, og få det sendt lige hjem til kaffemaskinen.

Jeg er selv en forholdsvis ny kaffedrikker - startede først sidste år, da pigerne og jeg gav Thomas en Nespresso maskine i farsdags gave. Så jeg var meget spændt på at skulle prøve "rigtig" kaffe. Jeg valgte at få min bønner malet, så de passer til en stemple kande - vi har godt nok en rigtig kaffemaskine, men den bruger vi kun når vi har gæster, så det er stempelkanden der bliver brugt. Man vælger selv hvordan man vil have bønnerne malet eller om man vil have dem som hele bønner, man kan også købe bønnerne grønne, hvis man har mod på at riste selv.

Jeg valgte at prøve 2 forskellige varianter - den første fra deres espresso kaffe, hvor jeg valgte Blend no 8 - Choko Fantastic. Derudover valgte jeg er normal kaffe, deres Afterdinner kaffe.

Jeg blev glædelig overrasket over begge varianter - de er fyldt med fylde og smag, og utrolig behagelig at drikke for en novice kaffedrikker som mig. Så hvis man nyder at drikke god smagefuld kaffe, kan jeg kun anbefale at man kigger fordi Davids Coffee - og så vil jeg ikke sige mere om det, for nu vil jeg tage mig en kop dejlig kaffe.

Sponseret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...