torsdag den 12. december 2013

Stadium

Karoline har i mange år gået til gymnastik (det samme har Josefine), men i år er Karoline også begyndt at gå til fodbold, og det kræver jo sit udstyr.
Det har krævet nogle besøg hos Stadium (vi er så heldige at have hele 2 butikker i Aalborg) - og hvorfor så nogle besøg - jo, vi ville lige være sikker på at det var noget hun ville fortsætte med inden vi købte alt udstyret. (Jeg er især glad for at jeg aldrig fik købt det helt store ballet udstyr til hende - den karriere holdte kort)
Vi startede med benskinner og fodbold strømper, og da vi var sikker på at hun ville fortsætte, tog vi turen ud til Stadium og købte fodboldstøvler, shorts mm.



Hos Stadium finder man et rigtig stort udvalg af sportsudstyr, der er næsten ikke den sportsgren, hvor man ikke kan finde tøj og udstyr til.  Er det general træning, løb, fodbold, tennis, snowboard, langrend, håndbord, skateboard mm man er til, så kan man finde udstyret hos Stadium.
Så skal der købes julegaver til en aktivperson - så er det bestemt værd at smutte forbi Stadium.

Når engang mit knæ lader mig løbe igen (er startet med genoptræning efter begge operationer), så tror jeg bestemt, jeg skal have opdateret min løbegaderobe lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...