torsdag den 5. december 2013

Brændte mandler



Jeg elsker brændte mandler - der er ikke noget som duften af dem når man går i gågaden - så ved man at julen er tæt på.

For et par uger siden lavede jeg brændte mandler for første gang - og de blev super gode - og blev spist rigtig hurtigt (det er ikke kun mig der er rigtig glade for brændte mandler) - så der er blevet lavet endnu en portion efter denne her opskrift.

Mit tip er - brug ikke en for lille gryde - gøre man det, så kræver det masser tålmodighed og gode armmuskler, da det kommer til at tage noget længere tid.

I love glazed almonds - for me its Christmas. So I made a batch at home.

2 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

Uh de ser lækre ud. Elsker også brændte mandler. Sikke en sød ide med nissedøren. Har aldrig set den før. Håber ikke stormen er for vild! Knus

Unknown sagde ...

Det rusker godt nok noget i huset og lige nu har vi en grill til at stå i køknet.
Har set nissedøren flere steder i blogland sidste år, og synes det var en rigtig god ide. Pigerne kan nemmer forholde sig til det.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...