tirsdag den 10. december 2013

Gadgetcity



Kender du Gadgetcity.dk ? Hvis du er en gadget pige eller gadget dreng, så er dette her lige siden for dig. Eller skal du købe en julegave til en - så er det her du skal kigge.

Her kan man få et rigtig stort udvalg af tilbehør og gadget til bl.a. Iphone, Ipads, Ipods og Samsung telefoner.

Jeg har modtaget et rigtig fint startspakke til min Iphone, som indeholder et cover og skærmbeskyttelse. Derudover er der et sæt høretelefon og en ledning til både bil og stikkontakt. Jeg synes det er meget praktisk at have en ekstra oplader, især en til bilen, der er sgu så surt at løbe tør for strøm mens man er på arbejde eller ude at køre langt. Ja, og høretelefoner, de bliver altid væk for mig - så meget praktisk med et ekstra par.

Hos Gadgetcity er fragten gratis og de har kun 1-2 dags levering - så masser af tid til at købe julegaver hos dem. Og hvis man har købt noget hos dem til gave, så vil de gerne så få gaveindpakning, og det er gratis.
Skulle det vise sig at man havde købt det forkerte, eller at gaven ikke faldt i god jord hos modtager, så har Gadgetcity faktisk en utrolig lang returret - de giver faktisk 1001 nats returret - det kalder jeg service.

Gadgetcity har også en facebook side, hvor man bl.a. her i julen kan deltage i deres konkurrencer.

Dette indlæg er bragt i samarbejde med Gadgetcity.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...