onsdag den 11. december 2013

Shanes Julekalender









Så er vi kommet godt i gang med Shanes julekalender - både Karoline og Josefine laver hver deres figur. 

Karoline kan lave det meste selv, men Josefine skal have mere hjælp - og det henner også at der er dage hvor vil vil have at jeg skal lave figuren færdig. Juletræet og paddemøbler fik jeg hende til at lave det hele selv. 

Der er ikke hver dag vi får lavet en figur, men så har der været dage hvor vi har lavet 2 - også mangler vi stadigvæk figuren fra i søndags, men det skal vi nok nå. Som jeg skrev i dette indlæg omkring julekalenderne fra sidste år - så kan man ikke forvente at man kan nå det hver dag. 


Jeg har samlet alle de ting vi skal brug i en kurv som står på gulvet i køknet, så det er lige ved hånden når vi skal i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...