søndag den 15. december 2013

Fødselsdagsplanlægning

Josefine har fødselsdag i januar - tænkt min lille pige bliver 5 år. Så her i alt juletravlheden, skal der også tænke i fødselsdagsplanlægning.  Det første vi skal have besluttede er et tema - tror jeg finder nogle få muligheder, og så kan pigebarnet få lov til at vælge.

Står I og skal holde en tema fødselsdag - så er webshoppen thefairytalecompany.dk lige stedet. 


Bare se alle de ting man kan købe til en Barebie fødselsdag - De har virkelig rigtig mange party temaer man kan vælge med - det bliver næsten svært at vælge. 

Men de har ikke kun fest ting - The Fairytale Company er nordens største online butik med tøj, sko, tasker, sengetøg og legetøj - de har et virkelig stort udvalg, de har bl.a. et rigtig fint udvalg af puslespil i forskellige prisklasser.  Så mangler I at købe julegaver til de små - så kan I stadigvæk nå det her, de har 1-2 dags levering, billig fragt og de pakker gratis ind. 

Deres taske sektion er en hver lille piges drøm - her alt fra skoletasker, gymnastik tasker, penalhuse til fine legetasker - jeg ved mine piger ville elsker at få lov til at vælge lige hvad de vil. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...