onsdag den 9. januar 2013

Shopping - udsalg




Udsalget raser overalt i denne tid - både i butikker og på nettet. Det er skam også tilfældet hos Legowear Outlet, hvor der er godt i gang i deres vinter udsalg. 

Der er mulighed for at spare 50 % bl.a. på vinterjakke evt. til næste år - en taktik jeg har benyttede mig af et par år nu - pigerne har en aldre hvor det passer fint hvis jeg bare køber tøjet i en nummer større end det de bruger nu. 

Eller hvad med at få en flyverdragt i hus? Jeg har aldrig selv prøvet Lego's flyverdragter, men jeg har set gode anmeldelser af dem, og synes prisen er meget fornuftig sammenlignet med andet. 

Det er dog ikke kun vintertøj man kan få til gode penge, der er mulighed for at allerede nu at få fyldt op med sommertøjet, evt. med badetøj hvis man er så heldig at skulle på solskinsferie her i vinterferien.

Jeg har selv fundet flere ting jeg godt kunne tænke mig til pigerne, bl.a. Lego Friends blusen ville være et stort hit ved pigerne.  Og det er ikke kun til pigerne, der er også masse af fine ting til drenge - det har jeg bare ikke så meget forstand på. 

Dette er et sponseret indlæg. 


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg har i mange år købt overtøj fra Lego til mine børn og det holder virkelig godt :)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...