torsdag den 24. januar 2013

Prinsessefødselsdag - forsalg til borddækning








Bordet var pyntet i bedste pige stil med lyserødt og lidt mere lyserødt. For at spare pengene på paptallerkner med prinsesser eller lignede har jeg over tid købt tallerkner og krus fra Rice i forskellige farver som bare er perfekt at bruge til børnefødselsdage - det kan godt være at det har en noget højere en gangs pris, men vi har allerede fået rigtig meget brug ud af det, da pigerne også bruger det til dagligt.

Servietringende lavede jeg i mellem jul og nytår en dag hvor pigerne og jeg havde været i gang med at lave figurer fra Shanes julekalender.  Det er en toiletrulle der er delt i 3. Malede med lyserød farve. Piberenserne og perlerne er limet fast med en limpistol.

Bordkortene har jeg lavet en papirudstanser som jeg har købt i Panduro Hobby. Bogstaverne er også i sin tid købt i Panduro og de andre stempler fandt jeg i Legekæden. Jeg har brugt 2 cirkler til hver kort, og limet mellemlægsservietten i mellem cirklerne.

__________________________________________

The table setting for Josefine's birthday was very girly with pink and a bit more pink. To save money I used melamine plates and cups from danish Rice in different colors.

The napkin rings are homemade out of a toiletpaper role, painted pink. The pipecleaners and pearls are clued on using a glue gun.

The place cards are made using a scallop circle punch.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...