lørdag den 26. januar 2013

Prinsessefødselsdag - pynt



Hos os er det ikke kun bordet der er pyntet når der er fødselsdag - men også selve lokalet. Ud over den prinsesse banner jeg købt for 3 år siden - genbrug er godt - havde jeg også i år købt papir kugler. Nogle af den er købt i Søstrene Grene og så har jeg købt nogle hos Magiske Minder.

Derudover lavede jeg en ballon guirlande efter en ide jeg havde set på Pinterest. Jeg valgte en lidt mere tilfældige rækkefølge, da jeg ikke havde nok af alle til at lave et mønster. Tror det kunne have været rigtig flot hvis der havde været mere symmetri.



Og når man så tager guirlanden ned - så er ballonerne jo perfekt til leg. Pigerne morede sig noget så gevaldig med at kaste ballonerne op i luften og blive begravet i dem da de kom ned igen.

_____________________

At our house it's not just the table that's decorated, but also the rest of the house.  This year I bought some paper balls from a danish shop and website.
I also made a ballon banner fra this diy I found on Pinterest.

When I took the banner down, the girls had great fun throwing the balloons up in the air.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...