fredag den 10. august 2012

Universitarium







Pigerne og jeg har været på Universitarium i dag sammen med min søster og hendes 2 drenge. Inden vi mødtes havde jeg dog lige pigerne med på Penny Lane for at få noget morgenmad.  Der er mulighed for at købe nogle virkelig lækre boller med smør, marmelade og ost - og så fik vi selvfølgelig en af deres høje snegle - mums. 

Universitarium er arrangeret af Aalborg Universitet og holder til i Utzon Centeret. Teamet i år er "Se ting du ikke kan se" Det er gratis at komme ind og de har åbne hele dagen indtil på søndag, derefter er det kun om eftermiddagen. Så hvis man er i Aalborg, er det et besøg værd. 
Det er rigtig meget at prøve og undersøge. Jeg tror pigerne mest synes det var sjovt og spændende, hvor min nevø på næsten 11 fandt det lærerigt. 

Billederne her er taget på den gammeldags måde og de har selv været med at fremkalde dem. Billedet af Josefine blev meget sløret, da det er svært at side stille i næsten 2 min når man kun er 3 år :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...