mandag den 27. august 2012

En sand lille perle

Søndag var jeg med Karoline på Egholm til en fødselsdag for 2 i klassen (normalt ville jeg ikke tage med til en fødselsdag, men hun har kun kendt sine klassekammerater i 1.5 uge og bedste veninden skulle ikke med - så da pigebarnet gerne ville have mig med, tog jeg selvfølgelig med)

Vi var heldigvis flere forældre med. Mens børnene havde fuld gang i leg, var vi nogle forældre der gik hen til Købmanden på Egholm. Ikke en købmand i den tradtionelle forstand, men mere en blandet landhandel - en rigtig lille perle.









Et sted hvor man både kan få nyt og gamle og skønne hjemmelavet sager.

Så hvis I er på Egholm, så tag jer selv tiden og gå den lille km ud af grusvejen til I kommer til Købmanden. (Der er ingen skilt på selve huset, men der står et skilt ca. 200 meter før) Der er åbnet hver søndag 10-16 og efter aftale. Man kan ikke betale med dankort, men det er muligt at blive skrevet eller så kan man betale ved bankoverførelse når man kommer hjem.

Se mere på deres facebook side.

1 kommentar:

Gitte K sagde ...

Har ellers været på Egeholm mange gange, men aldrig hørt om den butik. Det skyldes selvfølgelig nok at jeg oftes er der med skolen og derfor ikke er kommet der omkring.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...