fredag den 17. august 2012

Shoppegen

Det er lige hvad min førstefødte har.

I går, da vi inden i byen efter første skoledag, fik hun mig slæbt med ind i H&M. På ingen tid havde hun fundet en hel ny garderobe som hun mente hun skulle have. Så moren måtte da lige trække i bremse, men "lidt" blev det da til, til både hende og Josefine.

Kjole, nederdel, bluse og leggings til dem begge.

Efter frokost var vi inde hos Olga's Oldebørn, og her fik hun overtalt moren til at blive forkælet lidt.


Det blev til nederdel og leggings fra Molo.





Efter vores bytur hentede vi Josefine i børnehaven ( som nyder at have børnehaven for sig selv) noget tidligere end normalt - så der var tid til at bage lidt.
Karoline ville gerne at vi bagte boller som hun kunne få med på madpakken, og så blev der også bagt cupcakes. Pigerne hjalp både med at lave dejen til bollerne og til kagerne. Og kagerne har de pyntet helt selv.
Bollerne er min femkornsboller som jeg har lavet før. Opskriften er lige her. Jeg har dog ændret lidt i den. Jeg har brugt 300 g hvid hvedemel og 275 g hvedemel. Jeg har kun brugt 75g smør, det vil sige, jeg brugte Becel let. I stedet for sukker, har jeg brugt 25 g agave sirup.

Cupcakes opskriften er fra The Primrose Bakery, som findes lige her.

1 kommentar:

Gitte K sagde ...

Sikke nogle dejlige farver, hun har valgt, og man skal jo have nyt tøj til skolestart ik!

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...