torsdag den 14. juli 2011

Ta Da

Så er tiden kommet til at gøre status over ugen der gik.

Min To do liste:

Tegne mønster af og klippe stof til 2 kjoler - umm, ved ikke helt hvad der er med de kjolerne, men der er sgu svært for mig at tage mig sammen.

Sy bukser til Josefine og nederdel til karoline - Tjek

Hækle pude færdig Ændret til: Hækle flagranke til Josefines værelse (efter opskriften her) - Tjek
(Så må jeg se om jeg kan få puden færdig i løbet af sommeren)

2 ud af 3 det er da meget godt.

Der kommer først en ny To Do efter sommeren.


6 kommentarer:

LeizyB sagde ...

Hvor er det nogle fine ting du har lavet, jeg elsker altså flagranker og den hæklede her er virkelig skøn!

Sidsel sagde ...

Det er da meget godt gået. Man skal jo heller ikke tage munden for fuld! Fine sager du har produceret.

Unknown sagde ...

Ja, en to do liste er både godt og skridt - man skal bare huske på at det er okay ikke at nå det hele.

Fru Melgaard sagde ...

Sikke nogle flotte ting du har fået lavet. Jeg er helt vild med dine hæklerier:)
Vh. Louise

Westmose sagde ...

Sådan! - skidt da med om du har nåede det fra listen du har skabt så meget andet fint :-)

LeizyB sagde ...

Hejsa, jeg har givet dig en blogaward, og har i den forbindelse skrevet et par linier om din blog. Klik forbi og se om du vil modtage den.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...