mandag den 11. juli 2011

Og menuen var

Vi havde en rigtig hyggelig dag med i min far i går bl.a med et besøg i Lønstrup (mere om det i et andet indlæg) og vi sluttede dag af med en hyggelig middag som bestod af grillet culottesteg med








Nye kartofler vendt i oliven olie med hvidløg, frisk timian og salt og peber









Grillet Durumboller med hvidløg og









Vandmelonsalat med feta - en rigtig frisk sommersalat, meget simple men fyldt med smag.

1/2 vandmelon i tern
1 rødløg
1 bærge/dåse feta (jeg har brugt gede fetaen fra Taverna, hvilket er min favorit)
En smule knust peberkorn
Frisk mynte (det havde jeg undladt, da det ikke er et krydderi jeg er så vild med)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...