torsdag den 7. juli 2011

Ta da

Som tidligere nævnt her - er jeg med i Westmose udfordring om at vise sine to do's og derefter sine ta da's

Her er så min TA DA:

Jeg har fået syet kjolen til Karoline. Stoffet er fra Stof2000 og mønsteret er fra Stof og Stil, jeg havde dog valgt at påsy lommer. Jeg har også hæklet en lille blomst som jeg har syet på, men kjolen er allerede til vask, så den kan jeg ikke få et billede af.
Det blev også til et par bukser til Josefine i det samme stof som Karolines kjole. Mønsteret er fra Stof og Stil, og her valgte jeg også at tilføje et par lommer.

På min to do liste var der også at jeg skulle få klippet et mønster og klippet stof til 2 kjoler, men det har jeg desværre ikke nået. Jeg håber at få det gjort i aften, men nu må vi ses om energien er til det. Jeg er nemlig også i gang med at bage en jordbær tærte som jeg skal have med på arbejde i morgen som feriekage.

1 kommentar:

Westmose sagde ...

Tillykke med det flotte resultat - netop det stof har jeg også engang syet en buksedragt og tullebukser af - så fint :-)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...