tirsdag den 19. april 2011

Huset er fyldt med




Huset er fyldt med små engle æg. Materialerne er købt som et samlesæt i Panduro Hobby, deres junior serie for børn. Der er 10 i en æske. Karoline og jeg lavede dem her i eftermiddags da Josefine sov til middag. 
karoline hjalp med at male alle delen, først med maling derefter med glittermaling. Men da vi skulle til at lime det hele sammen mistede hun interessen efter de små prinsesse kroner var limet på. Så kunne moren så sidde alene og gøre dem færdigt.

Har lige været ude at løbe min sædvanlige 5 km rute - det gik rigtig godt her til aften. Jeg brokkede mig ellers i søndags efter min løbetur fordi jeg ikke synes jeg rykkede mig. Synes ikke der sket nogle forbedringer. Har dog også haft nogle problemer med mine knæ og iskias nerven (i begge sider) - har følt mig som en rigtig gamle kone. Men i dag gik det rigtig godt.

p.s. husk min Give Away - se linket i siden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...