fredag den 29. april 2011

Blog Award



Jeg har fået tildelt en blogaward af Pernille med bloggen Musselade, hvilket jeg er meget beæret over.  Med den følger nogle spørgsmål, som jeg svarer på her:

Hvorfor startede du med at blogge?
Det hele startede med Sif Orellana og hendes bøger. Efter jeg havde købt de 2 nyeste bøger, fik jeg lyst til at tjekke hendes hjemmeside og fandt ud af hun havde en blog. Den begyndte jeg så at læse mere eller mindre fast, indtil en dag hvor hun lavede et link til Cupcakefabrikken. Det blev starten på min rejse ind i blogland. Efter jeg havde læste nogle blogge et par dagen, besluttede jeg, at det har kan jeg da også – og sådan startede det så. (Har dog haft en anden blog siden 2005, som vi startede da vi boede i England. Det var en måde at lade familie og venner følge med i vores liv, så det var mest billeder)

Hvilke blogger følger du?
Rigtig mange, som sagt startede det hele med Sif Orellana, Cupcake fabrikken og The Vintage Hausfrau. Jeg følger mange med forskellige indhold, nogle går på det kreative, andre bare på livet generelt og så er der kagebloggene.

Favorit make-up mærke?
Benefit og Bobby Brown.

Favorit tøj mærke?
Jigsaw, Philosophy Blues Original, Inwaer, Hugo Boss, Vila og H&M. Kan dog godt mærke at jeg er blevet lidt ældre. Jeg vil heller bruge lidt flere penge på et stykke tøj, og så ikke købe så meget. Går mere efter det jeg ved der kan holde i flere sæsoner.

Dit "må ha" make-up produkt?
Går ikke så meget op i det. Det var først da jeg fik ny frisure at jeg begyndte at bruge make-up hver dag – synes det forpligtede med den nye frisure.

Din favoritfarve?
Kan rigtig godt lide pastel farver, men det er ikke de farver mit tøj er. Tøjmæssigt er det de sorte, blå og grønne nuancer jeg bruger mest.

Parfume?
Min ynglingsparfumer er Chanel Mademoiselle og Chanel Change. Uheldigvis er jeg ved at løbe tør for dem begge. Fordi jeg ikke har så meget tilbage bruger jeg Change til hverdag og Mademoiselle til specielle lejligheder. Nu er der jo heldigvis snart Mor’s dag, så man kan altid håbe at man får noget nyt.

Favoritfilm?
Ikke nogle bestemt. Jeg kan rigtig godt romantiske komedier, især de britiske. Har set Bridge Jones Diaries I og II, Notting Hill og Love Actually flere gange.

Hvilke land vil du besøge og hvorfor?
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme til New York med min mand – en lille ferie bare os to. Boede et år i USA (fra 1996 til 1997) hvor jeg var Au Pair i New Jersey, så var ofte inde i New York i weekenden. Næst efter London er det en by der har vundet en stor plads i mit hjerte og som jeg vil rigtig gerne gense.

Hvad glæder du dig mest til i nærmeste fremtid?
Ferie med familien til sommer  - 10 dage i Spanien, hvor vi skal være sammen med svigerforældrene og de 2 faster i nogle af dagene. Det bliver rigtig dejligt.

-       denne award skal selvfølgelig gives videre – jeg vil gerne den til følge og håber de vil være på legen.

Sine med bloggen Pillowcaze. Sine er rigtig ferm på en symaskine og kreere det fineste tøj, puder med mere.    

Tina med bloggen Det smager altid lidt af fugl – hvor Tina skriver om rigtig mange forskellige ting.


Margit med bloggen Creativetail hvor hun bl.a. fremviser sine rigtig flotte illustrationer. Lige for tiden kan man købe de fineste bogmærker via hendes blog.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...