tirsdag den 9. april 2013

Påsken 1














Pigerne have fri alle 3 dage op til Påske, og jeg var så heldig at have fri de 2 af dem.  Så der var rigeligt med tid til forkælelse ved morgenbordet, hvor den ene morgen den stod på Vafler med græsk yoghurt rørt med vaniljepulver, jordbær og mørk chokolade. Josefine lavde sin egen version :-)

Mens Josefine var hjemme hos en legekammerat, stod den på pigehygge for Karoline og jeg. Vi fik frokost på Penny Lane, købt påske- og fødselsdagsgave -og sluttede af med et smut forbi kageriet efter kager til os alle 3.
Karoline valgte brownie og til Josefine købte vi træstammer med rigtig rom. Jeg valgte Cupcaken, og må desværre indrømme at jeg var lidt skuffet. Frosting smagte alt for kunstig og fed - slet ikke efter min smag, samt den manglede også smag.

Der blev skrevet gækkebrev - og pigerne legede så godt sammen. Der bliver brugt rigtig meget tid med Barbierne for tiden.
Der blev også tid til et besøg i Zoologisk have, hvor vi kiggede på dyr der nød solen og pigerne brugte tiden på legepladsen - den er altid et stort hit.

I was so lucky to a have a few days off before Easter, which was spent with the girls. Great breakfast, lunch in town and delicious cakes.
There was also time for a trip to the Zoo.

1 kommentar:

Tina Liel sagde ...

Skønne billeder fra Påsken! Lyder til at I har haft det hyggeligt. Magasin I Odense synes jeg ikke er noget at råbe hurra for men det engang var det et dejligt sted. Måske det er mindre end det I København og Århus hvor jeg aldrig har været. Knus♥

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...