søndag den 7. april 2013

Lækre sager fra Body Nordic


Jeg har været så heldig at få lov til at teste nogle produkter fra firmaet Body Nordic. Et firma, der laver hudpleje til hele familien.

Jeg valgte at teste deres anti-ageing natcreme.  Ja men bliver jo ikke yngre, så de der rynker kan man jo ikke løbe fra, men det ville være rart hvis man kan gøre noget for at mindske dem. Jeg valgte en natcreme, i håbet om at det kan få mig til at få en ordentlig hudpleje rutine om aften - er nemlig slem til at gå i seng med make-up og det hele - tsk tsk  jeg ved det godt.
Jeg har prøvet cremen i en uges tid nu, og det er dejligt at vågne op med en blød og dejlig hud. Og den kommer til at mindske rynker, er nok for tidligt at sige noget om nu. Prisen på creme er virkelig fornuftig, kun 129 kr.  - det synes jeg er en god pris.
Deres ansigtscremer kan købes lige her.

Det andet produkt jeg valgte at test er deres Foot and Heel Cream til 79 kr. - den valgte jeg fordi jeg simpelhen døjer med så tørre og sprækkede fødder, så hvad end der kan hjælpe, tager jeg imod med kyshånd. Jeg har brugt produktet en lille uges tid nu, og de er da blevet lidt bløder, men der skal vidst mere end uge til for at klare mine problem fødder - jeg havde nu heller ikke forventet mirakler på en uge.

Ja, det blev godt nok til en lidt længere pause end jeg havde regnet med - men har flere indlæg i støbeskeen, så håber de kommer på i løbet af ugen.



Dette er et sponseret indlæg. Jeg har modtaget produkterne til
test, men meningerne i dette indlæg er helt mine egne. 

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Mine fødder skal snart gøres sommerklar, det kunne være at jeg skulle prøve ovenstående crem - prisen er da i hvert fald OK :-)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...