onsdag den 10. april 2013

Magasin

Jeg elsker at komme i Magasin - ikke kun pga. af deres udvalg af skønne vare, men også pga. den fornemmelse man får når man er i stormagasinet - der er en lækker luksuøs fornemmelse over det.

Ud over bolig/køkken afdelingen, så elsker jeg at snuse i deres børnetøjsafdelingen.
De forstå virkelig at display deres tøj, så man får lyst til at købe det hele. Og med alle de lækre marker de føre, så er det virkelige svært ikke at blive fristede.

Nu er desværre ikke så tit jeg får mulighed for at komme i Magasin, men er da altid lige forbi hvis jeg er i Aarhus eller København, men så er det jo godt at de har en online shop. Jeg har handlet på deres hjemmeside før, og der er virklige god og hurtig service.


Jeg er bl.a. faldet for denne skønne kjole fra Hummel børnetøj til Josefine, som vil passe til hendes nye sneakers fra Hummel. 
Og så er der denne her seje nederdel fra Molo, så ville klæde Karoline noget så meget. 

Dette er et sponseret indlæg, men meningerne og
holdingerne i dette indlæg er helt mine egne. 
Se evt. min reklamepolitik. 


My recommendation of a danish department store.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er godt nok en sød nederdel :)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...