torsdag den 11. april 2013

Påskekage - ikke kønt, men godt



Det var ikke kun cupcakes jeg lavede til påskefrokosten - det blev også til en påskekage - lige som de sidste 2 år.
Udsendmæssigt var jeg ikke helt tilfreds med kagen.  Selve kagen havde jeg lavet inden vi tog i sommerhus, og så frøsen den ned. Selve pyntning af kagen gjorde jeg i sommerhuset om formiddagen inden frokost - ikke de bedste omstændigheder - også når man heller ikke har fastlagt sig på et bestemt design - ja, så går det altid ikke. Havde ellers et design i tankerne, men jeg nåede desværre ikke at forberede det.

Heldigvis var der ikke noget i vejen med smagen. Jeg havde valgt at lave Mette Blomsterbergs bryllupskage - og den var virkelig god - kan klart anbefale at lave den. Opskriften er til 80-90 personer. Vi blev 18, så jeg lavede 1/4 del, og det passede rigtig fint.

This years Eastercake - not a pretty site, but a great tasting cake. The recipe is from a danish website.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...