onsdag den 28. marts 2012

En aften i køknet





Lige nu sidder jeg og venter på at mit rugbrød bliver færdigt i oven og overvejer og jeg skal gå ud og tage en skrive brød mere. Der er ikke noget som nybagt brød, bagt efter denne her opskrift (nu da jeg har fået gang i min surdej, skiftede jeg yoghurten ud med surdej).
Og så har jeg forsøgt mig med hjemmelavet P-tærter - resultatet får I at se senere. 

Synes også lige jeg ville vise et billede at det sandwich brød jeg bagte i sidste uge efter Claus Meyers opskrift, dog skiftede jeg halvdelen af hvedemelet ud med hvid hvedemel. Det var en rigtig dejlig sandwich jeg havde med på arbejde dagen efter, og det smagte også rigtig godt ristede efter et par dage.

1 kommentar:

Tines hyggeblog sagde ...

hvor ser det lækkert ud, du har da virkelig været flittig. der er ikke noget så lækkert som nybagt brød og så dufter det så dejligt i huset. Hjemmelavet p tærter det lyder super lækkert, dem er jeg helt vild med og glæder mig til at høre, hvordan de smager ( 0 : Knus Tine

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...