torsdag den 28. august 2014

I bagningens tegn






Lørdag blev en dag, hvor der virkelig blev bagt - og jeg nød det. Det sker desværre alt for lidt for tiden.

Jeg startede med en opgave brusebadsboller mens pigerne hygge med Ipad og farvning på samme tid - de forstår at multi taske ;-)

Efter morgenmaden var det afsted til Gudumholm, hvor Karoline skulle spille fodbold kamp, vi oplevede næsten alt slags vejr på de 2 timer vi var der.

Da vi kom hjem, havde jeg lovet pigerne at vi skulle bage donuts, så det gjorde vi - både små og store. Opskriften er denne.

Mens Thomas lavede Chicken Tikka Masala, fik jeg bagt Naan brød til maden. Jeg brugte Claus Meyers opskrift fra hans bog Brød.

Selvom jeg bestemt ikkehar godt af det, så skal der bages mere her hen over efteråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...