fredag den 22. august 2014

Ferietid = Læsetid

Ferietid betyder altid læsetid for mig - her er der virkelig tid til at fordybe sig i bøger, og når som regel at komme igennem et par stykker.
Der bliver også læst i løbet af året, men slet ikke så meget jer gerne ville - tror måske jeg bruger for meget tid om aften på at læse blogge i stedet for  :-)

Men jeg elsker at læse en god bog - hvor man virkelig kan fordybe sig, og bare blive ved med at læse fordi man er så spændt på hvad der sker.

Jeg er af den type der godt kan lide at eje mine bøger, og har aldrig været god til at låne dem på biblioteket. Bøger er faktiske en af de ting jeg oftes køber over nettet, det synes jeg bare er nemmer. Hos Williamdam.dk har de et stort udvalg af bøger, både på dansk og også nogle engelske til gode priser. De har også et rigtig stort udvalg af e-bøger, som kan findes lige her.

Mens vi var i Spanien kom jeg i gennem 2 bøger, og havde faktisk taget for lidt med, da de begge var læse efter godt en uge.

Den første bog jeg læste var Analfabeten der kunne regne af Jonas Jansson, ham der skrev Den hundredårige er kravelede ud af vinduet og forsvandt. Synes bogen var rigtig god og spændende, og havde faktisk svært ved at lægge den fra mig. Jeg skal helt sikker have klikket Den hundredårige hjem.



Den anden bog var en af Khaled Hosseini, jeg har læst de 2 andre af hans bøger. Og lige som de andre 2 var denne her utrolig spændende, og giver et rigtig godt indblik i et lands historie.




1 kommentar:

A + K = ♥ sagde ...

Det er bare det mest afslappende i verden. At synke ned i sæderne med en god bog <3 Det går mine fridage også ofte med.

- Anne

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...