fredag den 6. juni 2014

Lidt af hvert








* En lille pige er ikke så lille mere - mandag blev hun 8 år

* 96 minicupcakes blev pyntet med glasur og smarties, og blev delt ud til 1. årgang

* En Trunte posere med bordpynten

* En stor pige var på hyttetur for alle først gang med skole - en enkelt overnatning der gik over alt forventning. En lille pige havde derfor alene tid med mor og far. Det blev brugt på en cykeltur langs havnen og lidt leg på legepladsen

* Grundlovsdag var vi nogle der havde fri og nogle der skulle på arbejde og i skole (og efterfølgende fødselsdag). Så jeg tog Josefine og en veninde med i Zoo.

* Fredag havde jeg taget en fridag, så jeg hentede allerede pigerne kl 12. Vi skulle forbi Borgerservice for at forny vores pas. Vi var dog ikke de eneste der havde de planer. Da vi kom kl. 12.43, var der 91 foran os - det tog mere en 1,5 time før vi kunne gå derfra igen.  (Smuttede dog lige op i Salling efter sodavand og en bolle til at holde den kørende med)
Bagefter stod den på tidlig aftensmad (eller sen frokost, for nogle 2. omgang frokost) og lidt shopping. Karoline have fået et par bukser i fødselsdagsgave* der skulle byttes -og det blev til den smarte buksedragt fra Noa Noa.

*Lidt ærgerligt at buskerne skulle byttes, men str. 10 var alt for store og str. 8 lidt for stramme, og desværre ingen str. 9. Jeg synes det er lidt træls med de tøjmærker der springer et nummer over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...