lørdag den 7. juni 2014

Camping




Som jeg tidligere har skrevet om, så var vi på camping sidst sommer for først gang. Bare er par overnatninger for at se om det var noget for os. Fordi det var første gang, og vi ikke var sikker på om det var noget for os, var vi ikke ude at investere i en masse udstyr.

Teltet vi havde med, var et min søster og jeg købt for mange år siden, i følge pakken er det et firemands telt, men der var nu noget trængt. Det ville have været meget bedre med et telt, hvor der havde været noget mere plads, som nogle af disse. Alle vores ting måtte vi opbevare i bilen, og det var ikke hensigtmæssigt. Så hvis vi skal afsted igen, skal der helt bestemt investeres i et telt med flere rum.

Vi havde 2 campingstole med - gode når der skal slappes af, og så havde vi lånt et camping bord med stole af min mands forældre. Det kan man heller ikke undvære, men det skal være noget der ikke fylder meget.

Vi havde ikke noget decideret camping service med, men bare noget vi havde i forvejen af plastik, men en ting som vi skulle have købt var en ordentlig køletaske der kunne køre på strøm. Vi havde en almindelig med, og var oppe i købmandbutikken et par gange om dagen for at bytte vores køleelementer, men da vejret var rigtig de dage vi var afsted, var det langt fra optimalt.

Men en ting jeg købte i forbindelse med vores campingtur, var en camping lampe, god at have i telte hvis der er nogle der skal op og tisse om natten.

Hvis I har planlagt en campingferie her til sommer, så vil jeg anbefale at tage forbi www.campingnetshop.dk, her har de et stort udvalg af camping udstyr.






2 kommentarer:

Nanna sagde ...

Vi camperer en del, men i camping vogn. Det er en super dejlig måde at holde ferie på

Unknown sagde ...

Vi har også snakket om, at hvis vi skal prøve camping igen, så bliver det i en lejet hytte eller campingvogn

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...