tirsdag den 10. juni 2014

Hus og Have





Vi er heldig at have en have - sådan en følge jo ofte med et hus. Det er en rigtig fin have, jeg føler bare ikke vi får den brugt nok og på den rigtige måde.

Vores have skråner ned af, og huset er bygget på den skråning, så men kan ikke bare gå ud af en terrassedør og direkte ud i haven, man skal lige ned af ca. 20 trin. Og jeg tror det er det der gør at vi ikke bruger den så meget.  

Vi har en rigtig dejlig træterrase ude fra spisestuen som er hævet fra haven.  Det er her vi griller og sidder ud og spise.  Men som I kan se på billederne, så trænger vi virkelig til nogle nye havemøbler. Dem vi har købte vi den første sommer i huset i 2008, og vi købte dem alt for billigt.  Står I også og mangler nye havemøbler, så se udvalget på XL-byg. Jeg vil gerne have nogle der ikke kræver så meget vedligeholdelse. 

Men det er ikke nok med nye møbler, jeg kunne godt tænke mig en lille terrasse nede i selve haven, et lille område belagt med fliser hvor vi kunne have nogle havemøbler. Så kunne vi sidde der og spise frokost ( vi har nemlig ikke altid sol på træterrasen omkring middag, lidt om morgen og så tidlig eftermiddag) Også måske plads til en lille solvogn, det kan vi nemlig ikke have på vores nuværende terrasse, det er den ikke stor nok til.

(Og ja, jeg ved godt at vi skal i gang med alge fjerne og skvalderkål lever i bedste velgående i vores have) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...