torsdag den 14. juni 2012

Med børnene i Berlin - Ella Bella

Denne her bog har jeg lige bestilt - glæder mig så meget til at få fingerne i den.
Billede lånt her.
Vi skal til Berlin i sommerferie - vi har godt nok været der nogle gange nu med pigerne, men derfor vil det stadigvæk være fedt at få noget inspiration til hvad vi kan lave med pigerne.

Ella Bellas eventyr er skrevet af Sara Helena Kangas og en en serie af rejseguides for børnefamilien. Bogen om Berlin er den første i serien. Bogen beskriver både kendte og ukendte serværdigheder hvor oplysninger er formidlet og fortalt til børn. Der er praktiske råd til os forældre, liste over børnevenlige resturanter og legepladser mm. Har jeg nævnt at jeg glæder mig til at bladre den i gennem. Læse mere på http://www.ellabellaseventyr.dk/ - en blog om Ella Bella hvor der postes små rejsetip mm løbende.
Den kan købes som rigtig bog og kommer også snart som e-bog. Jeg har valgt at købe den rigtige bog, for så er den nemmer at tage med til Berlin.
Den næste bog i serien bliver om London - den tror jeg også vi skal have. Vil rigtig gerne have pigerne med til London, så Karoline kan se hvor hun boede de første 8 måneder af sit liv. Selvom vi boede i England i 6,5 år og kender London rigtig godt, måske bedre end jeg kender København, så er det jo meget anderledes når man har børn med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...