lørdag den 26. maj 2012

Der er grund

til stilheden på bloggen lige fordi tiden. Der bliver læst til eksamen, skal op på torsdag, så der er ikke meget tid til andet.

#1 I dag jeg kunne sidde på terrassen med mine bøger, da pigern har være hjemme hos Faster og Onkel. I morgen bliver jeg desværre nok nødt til at tage på arbejde for at læse, så jeg ikke bliver forstyrret at pigerne.

#2 Vi var på Mortens Kro i går med et rigtig godt venne par. En aften med fantastisk mad og absolut skønne vine. Men efter sådan en aften var der brug for en let frokost. Græsk yoghurt med frugt og agavesirup - mums.

#3 Her til aften har jeg leget lidt mere farver, mens jeg sidder med åbne vinduer og lytter til musikken fra Karneval festen i Kildeparke. Selvom om vi bor ca 2,5 fra Aalborg centrum kan vi høre musikken højt og tydeligt
Der er virkelig gang i 80'er og 90'er musikken.

2 kommentarer:

Gitte K sagde ...

God læselyst, håber du finder ro til
Det, skal nok krydse finger for dig på torsdag

Unknown sagde ...

Takker, glæder mig helt vild til torsdag kl 14.

Sidder for anden dag i træk ude på arbjede med mine bøger mens jeg kan kigge på det skønne Pinsevejr. Og er ved at gå til i varmen, da jeg ikke kan åbne vinduerne pga alarmen er sat til i weekenderne.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...