torsdag den 17. maj 2012

Bikini klar





#1 Omelet med løg og peberfrugt, knækbrød og melon
#2 Ananas og melon smoothie lavet på minimælk og skyr og knækbrød med 12% flødeost
#3 Frisk frugt med 0,2 % græsk yoghurt og agavesirup
#4 Salat med solsikkekerne og rugbrød med 12% flødeost
#5 Grillet aubergine og peberfrugt, kyllingbryst og agurk og avokado salat

Sådan har mine måltider set ud det sidste stykke tid for at blive bikiniklar. Der er skåret ned på kulhydraterne - hvilket har været meget svært :-)

4 kommentarer:

AnetteA sagde ...

Når udvalget ser så lækkert ud, er jeg sikker på at det er let at blive bikini klar. MUMS siger jeg bare.

Den der smoothie, hvilke blandingsforhold har du brugt til den? Sådan cirka?

Gitte K sagde ...

Det er sejt kulhydraterne er bestemt svære at undværer.

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Ca. 100 g frugt, 1 dl mælk og 1 dl græsk yoghurt og en smule agavesirup.

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Det var også til tider meget svært

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...