fredag den 9. august 2013

I det danske sommerland




















































Det var så den sommerferie - og en rigtig god en. For første gang i mange år har vi holdt ferie i det danske - og med et vejr vi har haft, har det jo bare været perfekt.

Vi startede ferie med 9 dage dage i sommerhus sammen med min mands familie. Vi startede med at være 5 i sommerhuset den første dag og sluttede med at være 11 og 2 hunden.

Selvom vi var mange, var det rigtig hyggeligt og afslappende, jeg fik arbejde godt på min kulør. Jeg var stadigvæk ikke så mobil i starten af ferien pga. mit knæ, så der blev brugt meget tid på solsengen.

Pigerne fik badet i vesterhavet, der blev cyklet til byen og spist is, grillet dejligt mad og haft hyggelige aftner på terrassen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...