onsdag den 10. juli 2013

Swingcar



Kender I webshoppen Swingcar.dk? Jeg siger jer, det er et sandt eldorado med legetøj - der er næsten ikke det legetøj de ikke har.
Skal I bruge en dukkevogn, ingen problem - det har de, både de traditionelle af træ, men også dem der er en tror kopi af nutidens barnevognen.
Er I på jagt efter den første cykle til den lille pode - jamen så har de bare et rigtig godt udvalg. Er I ikke nået så langt endnu, så har de et stort udvalg af løbecykler og løbehjule, eller hvad med de sjove Swingcars. Har aldrig set det før, men de ser ud til at være et rigtig sjovt stykke legetøj til de lidt mindre børn, tror desværre min Josefine er blevet for stort til det.
Derduover har de også et stort udvalg af LEGO på Swingcar, både Lego Dublo og Lego Friends.
Det er shoppe jeg skal bruge næste gang der skal købes gaver til pigerne, og så har de fragt ved køv over 500 kr.

Dette er et sponseret indlæg, men meningerne er helt min
egne. Se mere  under min reklamepolitik. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...