lørdag den 13. juli 2013

Dubuy




Jeg har snart fødselsdag - så der skal laves en ønskeliste. Det tilbagevendende problem hver år!!!!!

Jeg synes altid jeg har svært ved at komme på ønsker, for jeg glemmer altid hvad det er i årets løb som jeg har fundet jeg gerne vil have.

Så er det godt at man kan finde inspiration på nettet, og en rigtig god webshop er DUBUY.DK, her kan man få alt fra Knager til Foderbrætte, mere eller mindre alt til hjemme. Dubuy er dog ikke kun en almindelig webshop, men også et auktionshus hvor der er mulighed for at gøre en god handel på udvalgte vare.

Jeg er derfor godt i gang med udforske hjemmeside for at finde øsnker til min liste. Overvejer bl.a. at den fine kalender wallsticker skal på listen, og så skal jeg have kigget på deres udvalg af sengetøj for det trænger vi virkelig til.

Dette er et sponseret indlæg, men meningerne er
helt mine egne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...