onsdag den 19. juni 2013

Prinsessfest vol. 4






Til Karolines prinsessefest havde jeg lavet bordkort og labels til vandflaskerne og sodavandflaskerne, samt mærkater til slikposerne. 

Bordkortene er printet på fotopapir og udstanset med en cirkel punch, derefter bundet fast med to farvet snørre på flasken (en tom cocio flaske)

Labels er bare printet på alm. papir. Mærkaterne er printet på labelspapir i A4 størrelse og derefter udstanset.  Poserne er købt her






De er lavet i Picmonkey. Jeg har bare oploadet et tilfældigt billede. Skåret det til, så det passer til den form jeg skal brug. Derefter har jeg lagt forskellige figurer over billedet, så det dækker motivet.

Da jeg så skulle printet dem ud, indsatte jeg billederne i et word dokument, hvor man har mulighed for at definere størrelse på billederne ved at formater billedet. F.eks. så ændret jeg størrelse på labels til vandflaskerne til 5.5 x 21 cm. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...