tirsdag den 11. juni 2013

Lego summerwear







Har I tjekket Lego Wear's sommerkollektion?

De har bare så meget fedt tøj til piger.

Ovenstående er nogle af mine favoritter - Trunte vil bare se så sød ud på stranden i den prikkede bikini - og kjolen vil bare være helt perfekt til Karoline, min store kjolepige - som dog har fået øjne op for at shorts også kan gå an, så cowboy shorts'en vil være lige hende.

Som sagt er ovenstående, bare nogle af mine favorittere, jeg synes det er rigtig meget fint tøj til piger på deres hjemmeside - også til drenge.
Der er et stort udvalg af badetøj, hvor de fleste modeller findes i flere farvekombinationer.  Der er rigtigt fine nederdele til de piget piger og seje shorts til de friske piger. Derudover et stort udvalg af t-shirts i forskellige farver med seje tryk - jeg ved at mine piger ville blive ellevilde hvis de fik en af dem.

Og som et bonus er det tøj af en rigtig god kvalitet til rimelig priser og gratis fragt ved køb over 700 kr.

Dette er et sponseret indlæg, men ord og meningerne er mine egne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...