fredag den 1. marts 2013

Forårsfornemmelser








Så er det den første marts - og nu er det så forår. Var ved at blive i tvivl om det ville blive forår, men tror sgu den er god nok. Vintergækker og erantiserne har stukket deres hoveder frem og der har været blå himmel og skøn solskin hele dagen.

Sad på arbejde og kiggede ud på den blå himmel og solen der ramt bygningen overfor, og besluttede at det ville jeg ud og opleve inden det blev mørkt - nu er det jo den første forårsdag. Så jeg gik tidligt og brugte lidt af min flex - hentede Karoline og kørt ind til byen (Josefine blev passede hos farmor, da hun har været lidt sløj, så hende tog jeg ikke med)

Besluttede at der skulle købes bukser til pigebarnet. Hun har godt nok været en kjole/nederdel pige lige siden hun startede i børnehave, men er så småt begyndt at bruge bukser igen efter hun er startede i skole. Før hen så hun det faktisk som en straf, hvis hun skulle have bukser på.
Synes hun er så smart når hun har bukser på, så vil gerne se hende noget mere i dem. Hun ville godt være med til at købe bukser, så længe hun fik lov til at bestemme.

Leobukserne og t-shirten er fra H&M, det samme er shortsen og sko'en. De lyserøde busker og blusen med neon striberne er også fra H&M, de grønne bukser er derimod købt i Name It hvor der var minus 20 % på alt. Vi købt også lidt med hjem til Josefine. Det blev til et pat shorts og en bluse i en skøn pudder farve fra Name It. Trutten som heller ikke vil gå i bukser var rigtig skuffet over at jeg ikke havde købt bukser til hende. Jeg håber at hvis jeg kan få den store til at gå i busker, så vil det smitte lidt af på Trutten.  Det nye tøj skulle prøves med det samme.

It's the first day of spring. Snowdrops and eranthis  is slowly coming up the ground. It has been a day with sunshine and blue skies, so I left work early. Picked up Karoline from school and went it to town to shop for trousers for her. Karoline normally only wear dresses and skirts, but was okay with buying trousers if she could decide. 

1 kommentar:

Gitte K sagde ...

Hvor er de smarte, er sikker på at Trutten også for hang til bukser igen:-)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...