søndag den 9. december 2012

9. december - hjerternes fest




Her er en sød lille ide til julepynt som jeg oprindeligt fandt på Pinterest.  Små papirhjerte og juletræer syet sammen på maskinen. Meget nemme at lave.
Tog nogle med hjem til min svigermor i går i stedet for en blomst, og de kommer med det samme op og hænge på hendes troldgren. 

Som sagt så er de meget nemme at lave, alt man skal bruge er brunt papir, en side fra en bog, lidt fiberfyld, lidt rødt bånd og en symaskine trådet med rød sytråd. 
Jeg har brugt  småkage udstikker som skabelon.  Fyldet er kommet ind i mellem de to lag brunt papir efter jeg havde syet ca. halvdelen. 

1 kommentar:

marion sagde ...

søde hjerter og træer har selv næsten lavet nogle magen til bare i stof :-)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...