tirsdag den 18. september 2012

Cupcake Tuesday






For ikke så land tid siden fik jeg kogebogen fra Magnolia Bakery i New York, bageriet der blevet kendt pga. Sex and the City. 
Besluttede mig at jeg ville prøve at lave deres vanilje cupcakes, nu da jeg både har prøvet opskriften fra The Hummingbird Bakery og Primrose Bakery. Opskriften minder meget om den fra Primrose Bakery. 
Gav en meget lækker og luftig cupcake.
Jeg lavede dem i lørdags hvor pigerne havde legekammerater på besøg, så de fik lov til at pynte dem. Farvede Buttercreme i 4 forskellige farver og fandt alt mit krymmel frem, og så fik de bare lov til at pynte. Vikotoria og Alberte fik lov til at tage deres egen kager med hjem.

Opskriften kan man se lige her, hvor man også kan lære at pynte kagerne "The Magnolia way"


Opskriften giver 24 cupcakes, så jeg lavede kun en halv portion. Dog lavede jeg en hel portion butter creme, da jeg skulle dele den i 4, og jeg ville være sikker på at der var nok. Min butter creme blev dog lidt tynd, da jeg ikke havde nok flormelis, men så var det også nemmer for pigerne at sprøjte ud.

2 kommentarer:

Marina sagde ...

Hvor må det være sjovt for pigerne selv at få lov at pynte deres cupcakes. Bag efter smager de bare så meget bedre ikke?

Unknown sagde ...

Ja, det var nogle stolte piger der kunne fremvise nogle flotte cupcakes - og legekammeraterne glædede sig til at få deres med hjem og vise frem.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...