søndag den 25. september 2011

A to Z om mig




Så den sjove leg hos Julia, og den er jeg da med på.
A. Age: 34
B. Bed size: 180x200 (og det er ikke altid stort nok når der skal være plads til både 2 børn og 2 voksen)
C. Chore that you hate: lægge tøj sammen
D. Dogs: En meget skør cocker spaniel der hedder Nicky da jeg var barn
E. Essential start to your day: enten i bad eller pigerne i tøjet, vi skiftes til at gøre enten det ene eller andet
F. Favorite color: tøj, så er det de blå eller brune faver
G. Gold or Silver: Sølv
H. Height: 177 cm
I. Instruments you play(ed): intet, ville gerne lære at spille på blokfløjte da jeg var barn, men det var desværre ikke muligt
J. Job title: Compliance Officer
K. Kids: Karoline fra 2006 og Josefine fra 2009
L. Live: Aalborg, her er jeg født og opvokset - London vil dog altid være min by
M. Mother’s name: Ingelise

N. Nickname: Milla eller Mille
O. Overnight hospital stays: 4 dage i forbindelse med Karolines fødsel på Princess Margrethe Hospital i Harlow, Essex
P. Pet peeves: Når folk snyder foran i en kø
Q. Quote from a movie: Den har jeg ingen af, jeg er elendig til at huske sådan noget
R. Right or left handed: Højre
S. Siblings: Storsøster
T. Time you wake up: vækkeuret ringer kl. 5.45 på hverdage, i weekend kan vi være så heldige at Karoline første vågner ved 7 tiden
U. Underwear: Ja, det har jeg da på
V. Vegetable you hate: Blomkål
W. What makes you run late: Når jeg lige så nå noget om morgen og jeg tror jeg har mere tid end jeg har.
X. X-Rays you’ve had: Tænder og mine knæ
Y. Yummy food that you make: Kager og mange af dem
Z. Zoo animal:Isbjørne unger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...