torsdag den 30. oktober 2014

En god efterårs aktivitet






En rigtig god aktivitet sammen med børn, der er god at lave en kold og grå efterårsdag, er en omgang sugar cookies. 
Alt man skal bruge er en portion sugar cookie dej, jeg brugte denne opskrift fra Himmelske kager. En god stak småkage udstikker, sprøjteposer eller sprøjteflasker og glasur i flere farver. Og så har man rigtig god hygge i et par timer. Og, når ja, så har man også super lækker småkager.

(Og så undskylder jeg den dårlige billedekvalitet, de er taget med min gamle Iphone 4 (ikke engang et s :-) ) - jeg har nu opgraderet, og de fleste billeder der er på bloggen i oktober er taget med Iphone 6 - der er virkelig en klasse forskel, kameraet på den nye telefon er godt nok sindsygt godt - det er i hvert fald min mening. Før hen var det min mand, med hans Samsung Galaxy 3 der tog de bedste billeder, men nu er det klart mig)

4 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

Skøn aktivitet med ungerne. Jeg havde også en iPhone4 før min LG G2 som jeg er super glad for. Stjal også tit min mand Samsung 5 inden den he he. Tillykke med din nye iPhone. Knus

A + K = ♥ sagde ...

Det ser bare hyggeligt ud :D Det er både madlavning og kreahygge i en

- Anne

Unknown sagde ...

Min mand prøvede også at overbevise mig om at jeg skulle have en Samsung - men jeg er og blive' en apple pige.

Unknown sagde ...

Ja, det er total win-win

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...