torsdag den 15. november 2012

Min Ta-da uge 1

Så er tiden kommet til den første Ta-da, og jaaa - jeg har ikke noget alt på min liste - faktisk langt fra

Der er ikke blevet bagt knækbrød til pigerne madpakker, men så fik jeg lavet boller og rugbrød.

Vi har stadigvæk ikke fået lavet Trille Tusindpat - det må blive i næste uge.

Jeg fik kun strikke omkring 2 cm på mit halsrør - jeg er absolut den langsomste strikker

Der er dog et punkt på listen jeg kan vinge af:



Jeg fik syet bluser og nederdele til pigernes dukker. Bestemt ikke de bedste billeder pga mørket, så jeg må lige tage nogle nye i næste uge.

Uge gik bestemt ikke som planlagt, men nok mest fordi jeg havde glemt hvordan vores kalender så ud.

Fredag var vi til skolefest med Karoline - det sluttede først meget sent.

Lørdag var vi til middag hos nogle venner

Søndag var der tømmemænd der skulle plejes, Karoline havde en legeaftale og Morfar kom til middag.

Mandag var jeg til banko på arbejde - altid en rigtig hyggelig aften. Og i år var jeg faktisk så heldig at vinde hele 2 gange. Først en stor dåse chokolade og derefter en kurv med lækker sager fra Mums i Aalborg. Jeg har været med til banko i alle de år jeg har arbejdede i banken, det første år, i 2007, vandt jeg hele 4 gange og kom jeg med 2 ænder og 2 flæskestege. Siden da, har jeg ikke vundet noget før nu.

Onsdag var jeg til bestyrelsesmøde i børnehaven.

Så en ugen hvor der ikke har været særlig meget tid til det kreative.

3 kommentarer:

From sagde ...

Sådan kan det jo gå, nogle gange syntes jeg også bare mit skema pludselig kommer væltende og overrumpler mig :p

Lis sagde ...

Sådan kan en uge jo også gå. Skønt tøj, dukkerne har fået. Nederdelene er yndige :D Skal pigerne ikke også have et sæt ?

Kh. Lis

marion sagde ...

har altså heller ikke nået alt på min todo liste... mit indlæg kommer altså først imorgen så må vi se, hvad jeg har nået :-)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...