tirsdag den 27. november 2012

London Shopping #2






Jeg har vist hvad jeg købte til mig selv i London, lige her. Nu får I lige lidt billeder at de ting jeg har købt til pigerne (og lidt mig)

Småkageform fra Wilton og pynte sukker og i rød og grøn - tror pigerne og jeg skal have gang i det senere i dag.

Lækkert stof fra Liberty - plannen er at det skal blive til 2 kjoler og 4 nederdele til pigerne. 

Underbukser fra Disney Store og chokolade fra Harrods - skal bruge som adventsgaver til pigerne. (Jeg prøver at køre adventsgaver i år, da jeg jo har købt disse til pigerne. Det passer godt nok ikke helt Karoline, hun er noget skuffet over at Nissen ikke kommer hver dag)

Natkjoler fra Disney Store - skal også bruges til adventsgaver. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...