onsdag den 30. november 2011

Pakke kalender

Jeg er godt i gang med at pakke pigernes pakkekalendergaver ind, men det tager godt nok lang tid. 24 små gaver til hver.
Denne her gang er gaverne en bladning af små ting jeg har købt i Netto eller Søstrene Grene hen over det sidste stykke tid.
Resten af gaverne er en blanding af forskellige kreative ting pigerne kan lave i løbet af december.
Der skal laves filt hjerter og filt kagemænd. Da Josefine ikke er så gamle har jeg allerede syet hendes sammen, så de er klar til at blive pyntet. Det er så meningen at Karoline selv skal sy sine sammen.
Så skal der også klippes og dekoreres julepynt. Igen har jeg gjort det lidt nemmer for Josefine ved at jeg allerede har klippet det ud for hende. Ved Karoline har jeg bare tegnet pynten op, så hun selv kan klippe. Så har jeg lagt en hvid tusch ved, som de kan bruge når de skal dekorere.
Jeg har pakket nogle af vores kageudstikker ud, så vi kan bage peberkager en dag. På det nedereste billede har jeg blandet nogle af ingredienserne til havregrynskugler.
Pakke med perler fra Tiger samt lædersnor. Forskellige pakker med krympeplast. En med magneter og en med nøgleringe. Rammer fra Ikea, dem til venstre dekoreret med papir fra Søstrene Grene.  Pakker med Filo, nogle med magneter og nogle med lædersnor og brochenåle.
Derudover har jeg også købt maling til glas, men det fik jeg ikke taget billede af.

1 kommentar:

Dolls and Darlings sagde ...

Wauw, en flot pakkekalender! Det kan da kun blive en fantastisk december - for hele familien, men alt det skønne I kan lave sammen:-)
Kh Louise

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...