tirsdag den 15. februar 2011

Velkommen til min Blog

Jeg er en pige på 33 år og mor til 2 dejlige piger på 4½ og 2 år. Jeg holder utroligt meget af at bage, både dejlige brød og lækker kager, så det er noget I vil komme til at høre om i min blog.
Jeg har også en stor kærlighed til kogebøger og arbejder jævnligt på at udvide samlingen. Så når jeg støder på nogle gode spænende opskrifter, vil det være noget I kommer til at høre om.
Derudover prøver jeg også at være kreativ når tiden er til det. Jeg laver mine egne fødselsdagskort og er i gang med Scrapbøger til begge piger.  Sy, det gøre jeg også en gang i mellem, mit næste projekt bliver K på 4½ år fastelavnsdragt - hun vil være prinsesse. J på 2 for lov til at genbruge den Mariehøne dragt jeg lavede til K for 3 år siden, selvom jeg mest har lyst til at lave en ny til hende. Så den sødste musekostume, som hun ville være så sød i, men det er nok bedst at genbruge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...