torsdag den 17. november 2011

Barselvisit og sidste chance


Jeg var på barselvisit i weekenden. Min veninde har fået de 2 skønneste bette piger. Så jeg havde haft gang i både hæklenålen og papir og lim. Planen var at de skulle have 2 barnevognstæpper i forskellige mønster, men jeg nåede ikke at blive færdig med det andet tæppe. De fik lov til at se det jeg havde nået, men så tog jeg det med hjem igen. Når jeg bliver færdig med det, skal der nok komme et billede på bloggen, men det er hæklet efter dette her mønster. Tæppet på billede er granny strip i heavy cotton fra Stof og Stil.
Rammerne er fra Ikea, 3 stk for 15 kr. og papiret er fra Søstrene Grene.

Og så er det sidste chance for at deltage i min Advent Give Away - jeg lukker for kommentar i aften kl. 22 og vil så trække de 3 vinder i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...