søndag den 12. januar 2014

Fødselsdagsgaver til Trunte

Nu er der ikke lang tid til Josefines fødselsdag - så der skal købes nogle gaver.  Jeg har været inde på Magasin's hjemmeside og har fundet nogle ting der kunne være nogle rigtig gode bud.


Ovenstående billeder er alle fra Magasin.dk hvor tingene kan købes (så længe lager haves)

Josefine er en rigtig sko pige, så glimmer skoene eller sneakers med leopletterne ville lige være hende.

Jeg har altid være vild med tyl nederdelen fra Molo, og når den er på bud - synes jeg prisen er noglelunde rimelig. Og så er Josefine rigtig glad for den hun har fra et par sæsoner siden.

Josefine er ikke kun en sko pige, men også en kjolepige, så jeg tror at ovenstående kjole ville være et stort hit ved hende. Natkjolen fra Molo kunne også være en ide - synes altid de børn mangler nattøj.

Tumlebrættet og donut'en fra bObles har jeg medtaget, fordi Josefine var virkelig begejstrede for dem, da vi var til #blogeventaalborg, så de er også en fin ide.

Så det store spørgsmål er bare - hvad skal der købes - pigebarnets ønskeliste inderholde jo kun legetøj, skal man tage chancen og købe noget andet?


Jeg fandt også noget jeg godt selv kunne tænke mig - sådan er det jo altid.

Magasin har en rigtig fin hjemmeside, hvilket er dejligt når man ikke kommer forbi butikken i Aarhus eller København så tit (Nu må der gerne snart komme en Magasin i Aalborg)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...